6 Haz 2010

özledim

Özledim seni, bunu kendime bile itiraf etmekte zorlansam da doğru olan bu.
Parfümünü değil kendi hayvani kokunu, tenini, yemyeşil ot gibi bakışını, benciliğini, inatçılığını, her an ağlayacakmış gibi bakan gözlerini, hiç beceremesen de felsefe yapmanı, sıcacık içimi ısıtan gülüşünü ben seni özledim.

Her şeyinle seni özledim.
Ben seni özledim.

Önce sevmeyi öğrendim sonra güvenmeyi sonra aldatılmayı sonra aldatmayı ve ayrılık şu ölümden beter olan şey. Sen ne kimisinde bana bunlar öğrettin!

Sen gelsen, benim olsan hiç gitmesen özlem bitse, hasret bitse kavuşsak mutlu olsak hayal kurma diyor iç sesim artık hayallerde mutlu olur oldum.
Sevmek yetmiyor mutlu olmak için acı da olsa insan öğreniyor. Yaşamak öğrenmek değil miydi?

Yaşadığını biliyorsun seni sevdiğini biliyorsun sen mal mısın git mutlu ol.
Haydi gel benimle ol diyememek, içimi acıyor.
Yaşam çok boktan gurur ne biri bana anlatsın. Öyle lanet bişeydir ki bazen sevdiğinizi bile birine söyleyemezsin. Gurur insanı mutluluktan uzaklaştırır. Ne kadar doğru? Sorularla kafayı yemiş durumdayım.


Onu severken nasıl başkasına dokunabilirsin ki. Aklım almıyor, yapamıyorum. Hep aklımdasın kime baksam sensin, bütün erkekler sensin, bütün kadınlar sensin, yağmur da sen yağan sesin, esen sert rüzgâr da sensin, temmuzun tenimi kavuran güneşi sensin, tanrının bana armağanı da sensin, tanrının bana ızdırabı da sensin, hem iyisin hem kötü, hem günahsın hem sürpriz yumurtası. İn misin cin misin?

Sevgi ne? Seviyor muyum? Sevmiyorsan bu özlem kime? Mutlu olmak suç mu?
Sorular var. Cevaplar nerde kimde.
Niye yanımda değil, sevgi kavuşmaya engel mi?
Sorularımla baş başayım cevaplar yok.

Bilim adamları daha cevapları bulamadılar bulsalar sevgiyi de kaldırlar ortandan. Yutuyorsun hapı duygusal ortadan kalkıyor. Hissetmiyorsun, sevmiyorsun, nefret etmiyorsun, özlemiyorsun. Ottan farkın yok yani. O kadar acımız olma deniz, bizi hayvanlardan ayıran tek şey şu beynimiz ya bende var mı? yok mu? o ayrı bi konu.
Aşkın ömrü dört yılmış iki buçuğu doldu altı ay sonra bitecekmişsin son bir yılda yeni birini bulmak için arayış yıllıymış.

Ben yine seni aramak istiyorum, bıraktığım yerde ol seni sevmek güzel sen beni sevmesen de aşkın ömrü bitince yine seni bulmak istiyorum.

Unutup unutup yeniden sevmek istiyorum. Doğru ben manyağım, acı çekmeye bayılıyorum.

Seni unutmak için kaç kapak daha lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder