31 Ağu 2010

kendimi bi günlüğüne prenses ilan ediyorum var mı itirazı olan


Eğer prenses olsaydım, parıltılı bir taçım olurdu ve zarif mor ayakkabılarım, sevimli mor elbiseme uyan.

Kralla yani babamla balo salonun da vals yapardım.

Başımı ipek yastıklarda dinlendirir, pırlanta yüzük takardım.

Her gün başka bir pelerin giyerdim, mor, pembe ya da yeşil

Ve bir gün bende büyüyüp annem gibi kraliçe olurdum.

bendeniz'in yorumu: keşkelerden nefret ederim, eğerleri severim.
Eğer prenses olsaydım ama değilim


‘Bu gün kendimi prenses ilan ediyorum’ dedim. Annem taçımı aldı, toz bezini verdi. Meğerse ben külkedisiymiş.
 

9 yorum:

  1. bende prens oliim o zaman ;)

    YanıtlaSil
  2. saat oniki de külkedisi misali mal gibi kalıcam ortada kıskançsın oğlum sen
    sen şimdi bloguna yazı yazarsın prensim ben ayaklarımı yıkayın, sırtımı kaşıyın, terimi silin, sırtıma yastık koyun, gelsin kızlar
    senin prens halin hiç çekilmez

    YanıtlaSil
  3. Şu pelerin olayı kafama yattı.
    not: soldaki ''Sylar'' fotosu süper olmuş, saygıyla eğiliyoruz prenses için 3 kere

    YanıtlaSil
  4. o değil de hero ne zaman başlıyacak

    YanıtlaSil
  5. Heroes iptal edildi.

    YanıtlaSil
  6. şimdi bunun için kendimi içkiye vermeye değmez supernaturalle yetiniriz gari

    YanıtlaSil
  7. araya dexter sıkıştır tadından yenmez

    YanıtlaSil
  8. önerini dikkatte alıcam

    YanıtlaSil
  9. her kız prenses olmak istemez mi zaten? :)

    YanıtlaSil