4 Ağu 2010

ev,iş, hayallerim

Artık mavi görüyorum yanlış duymadınız mavi.

Çocukken daha büyümedim ama biraz daha küçükken göz rengi mavi olanların dünyayı mavi gördüklerini düşünürdüm. Ne güzel mavi bir dünya….

Büyümek kötüymüş, ah gerçekler onlarda her şeyi benim gibi görüyormuş.

Açık mavi bakıyorum hayatta, gözlerimim lens olduğu belli. Koyu kahve gözlerime mavi olmaz diyenler varsa beni görmeliler. Vampir oldum. Amy Lynn Lee gibi bakıyorum İlk bir hafta aynaya bakıyorum başka bi kadın var. O kadar dehşet olmuş anlıycan.

Basit aslında gözüne mavi naylon gibi bir şey katıyorsun. Yıllardır arkadaş olduğum gözlük hoop çöpü boyladı. Hala anlayamadım nasıl oluyor da görebiliyorum. Müthiş bi şey

bi de lensle nasıl gözlüksüz görebildiklerine aklım ermiyor bi türlü.

Yazmaya başlamadan önce düğünden geldim. Anlayın ruh halimi. Şimdi de başka bi sokak düğünün sesi milletin mutluluğunu dinlemek zorunda mıyım düğünlerden nefret ediyorum evet hala koca bulamadım hala yalnızım bu kadar. Allahtan gelin şişkoydu yoksa uyuyamazdım sinirden aslında şimdi de uyumam çirkin ve şişko hatun herifi kandırmış helal biz bu güzellikle kandıramıyorsak işimiz zor gülüm.

Uzun zamandır yazamıyorum anladım ki yazmamiçin bunalıma girmem gerek. Mutluyken yazamayanlardanım.

Hayatım da aynı tas aynı hamam ev,iş, hayallerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder