21 Ağu 2010

hayalhavuzu.com baktım bütün millet burada

Benim hayalim de: Kainat güzeline ''ay bu çirkinlikle nasıl birincin oldun sen'' demek istiyorum.
Kendi çirkinliğimi görmeden :) hayalim nasıl ama
610. hayalmişim.

Bi de şey yazıcaktım ''lost'un finalini tekrar yazmak'' bu sıktı biraz

Öpülesi Hayaller

Tv'de 118 80 bilinmeyen numaralar reklamını yapan reklam ajansını, 11880 tane dinamitle havaya uçurup bi binanın terasından keyifle seyretmek istiyorum. Baris B.

hayalperest bir insan değilim. basit: uçak, helikopter, vb. taşıtlar olmaksızın uçmak istiyorum. Hayal B. YA BU BENİM HAYALİM AMA

1 günlüğüne metro sürücüsü olmak istiyorum. Melike E.

Ünlü bir çizgi film karakterini seslendirmek istiyorum. Cem A.

8 yorum:

  1. ee benim hayalim bile var burda seninkinin linki yok. koyda basiim oy xD

    YanıtlaSil
  2. bi sorun var senin gerçekleşebilme oranı yüksek
    benimkisi de haayal işte gerçekleşmesi olanaksız

    YanıtlaSil
  3. olsun biz basalım da onu onlar karar verir seçerken ;)

    YanıtlaSil
  4. http://www.hayalhavuzu.com/index.php/hayal/610
    sen bana link eklemeyi anlatmıştın ya ben hala beceremiyorum sorun ben de ?

    YanıtlaSil
  5. olsun seninki orjinal olmuş.
    ayy diye başlamayıpta lan diye başlasan daha şamata olur :D

    YanıtlaSil
  6. çok güzel hepsi. bende bi konser vermek isterdim =)

    YanıtlaSil
  7. ah bi kainat güzeliyle karşılışsam bire bin katıp söylüycem içimden geçenleri senin için de 'lan' derim

    YanıtlaSil