29 Eyl 2010

Ben o kadın olamadım

Bu adam her sabah aynı kadınla uyanmak istiyor ve o kadın ben değilim. O adamdan nefretle ayrılmış olsam da en çok bu koyuyor. Lan ikimizde kadınız ne var bende bulamayıp onda bulduğun hele de farklı kadın diye bir şey yokken. Hepimiz evlilik meraklısıyız, çocuk doğurmak istiyoruz ve bunları yapacak saf bi herif arıyoruz. Sadece dilimiz farklı evet istiyoruz deriz ya da istemiyorum canım ne evliğini (iç ses: yalan)

1 Eyl 2010

bir mesajınız var

Merhaba.
İsmim Mert. Ege Üniversitesinde asistanım (Tıpta). Normalde face kullanmıyorum. Bu adresi bir arkadaşımı bulmak için aldım. (Baktım hiç arkadaşı yok resim, bilgi falan hiç bişey yok) Ama onu ararken resmine takıldım. (EN BOKTAN RESMİMİ KOYDUM Bİ DE bak sen) Sana yazmak konusunda tereddütlüyüm aslında ama içimde kalsın da istemiyorum. (bak sen) Bazı gözlemlerim var seninle ilgili. Bunun tuhaf olduğunu biliyorum. Yani bir resimden yola çıkarak neler yazılabilir. Ancak ortalamanın çok üzerinde bir gözlem yeteneğimin vardır. Basit bir resimden onlarca çıkarımda bulunabilirim. Öncelikle şunu söyleyeyim. Öteki kızlar gibi değilsin. Farklı bir esinti var üzerinde. Lodosla poyraz arası dehşet gelgitlerle dolusun. Sonra, güzelliğini gençliğine borçlu olan kızlardan değilsin.

Yirmi sene sonra da yıkıcı bir güzelliğin olacağından eminim. Ayrıca hanımefendi bir bakışın var. En azından benim etrafımda dolanıp duran “tiki” sınıfından ayrısın. Tabi güzel bir ruhun olduğunu da düşünüyorum. Hatta senden bile güzel. Yani sen güzelsin ama o senden bile güzel. Bir de.. Sanırım birkaç kez çok kırmışlar seni. Hüzün var yüzünde. Olgunlukla tebessümün arasında rengi değişip matlaşmış, ama hüznü tanıyan bir gözden kaçmayacak derin bir hüzün. Öyle işte Deniz.(şu an elime mendil almış zır zır ağlıyorum.)

Güven meselesini birkaç mesajla çözebileceğimi düşünüyorum. Buradan bile sana kim olduğumu ispat edebilirim. Seni bir miktar tanıdıktan sonra.. Tabi seni tanımama izin verirsen??

Tüm içtenliğimle yazdım..(Tıp değil de edebiyat okusaydı eydi)

Sevgi ile..

Not: Okul öncesi öğretmenisin galiba??(HOP dur şurda herif doktor olacak ne işi var okulöncesi sitesin de) O tarz bir grupta rastladım sana. Ha ayrıca Ankaradayım şuan:) Bir günlüğüne geldim. (öğretmen ve doktor aşkı yok yok üstü kalsın)

CEVABIM AZ SONRA

Merak eden varsa söylüyorum herifle konuşmadım, uzun uzun yazmış ama ilgimi çekmedi.

ilk başta adım soyadım yazıyordu, sonra vazgeçtim adımı iki kere yazdım, resmimi kaldırdım. evet kabul ediyorum bende fake hesap olmuşum. İyiki de olmuşum. Bana gelen mesajlar, arkadaşlık teklifleri fazlasıyla geldi. doktor olacak apaçi gibi mesaj yazanlarda var, filiz sevişelim muhabbetini yapan herifte var.
sanal dünya ayrı bişey insanlar birbirini görmeyince daha mı cesur oluyorlar
başka kimliğe görünmek daha mı kolay oluyor
düşündüklerini daha rahat mı ifade ediyorlar
ben denizim deniz olmalıyım mantığı bi tek bende mi var

bendenizin yorumu: kendimi kötü hissettiğim zamanlar da okuyup okuyup güldüğüm mesajlardan biri.