31 Eki 2010

tanrıyla aramız limoni


İyice yağmur gibi bastırdı bu yalnızlık.
Her damlasında boğuluyorum çay bardağımın içinde ölümü bekleyen zavallı ben, tanrı çok meşgulmüş bu aralar bir ara Azrailli göndereceğini söyledi ama o da unuttu beni unutulacak kadını mıyım?

Ben tanrıyla konuşuyorum diye deli sanmayın beni konuşuyorum cevabı da ben veriyorum.
Nitekim içimdeki tanrıyla konuşmak bilseniz nasılda benim gibi düşünüyor.
Mutlu ol diyor ama nasıl olacağım hakkında hiç bir fikri yok.
Mutluluk ol diyince olunmuyor ki.

Bazen bir gülümseme bazen bi arkadaş bazen bi sevgili bazen de küçük bi hediye mutlu eder.
Beni biri ya da bir eşya mutlu etmesin istiyorum.
Ben kendime yetmeliyim kendimi kendim mutlu etmeliyim.

Mutlu olmayı beceremiyorsan bu kendi hatam mı?
Biraz ilgiye biraz sevgiye muhtacım acımayın bana canımı en çok bu acıtır.

iç ses yorumu: mutluluk nerede satılıyor, söyleyinde bi kilo alıp geliyim

4 yorum:

  1. Azrail'in canını mı alıcaksın.

    YanıtlaSil
  2. mantik basit benimin canimi almiyorsa ben onun canini aliyim

    YanıtlaSil
  3. ohh iyi güldüm :D

    YanıtlaSil
  4. komik olan sensin ben değilim

    YanıtlaSil