12 Kas 2010

Anlamsız bir boşluk içindeyim.
Nereye gitsem kapılar hep kapalı sımsıkı
gidiyim mi kalıyım mı hep muamma
ne kalmak ister bu kalp ne de gitmek
ne yapacağını bilmeden gezer avare avare
gel dese yürümeyecek koşacak
nereye gittiğini bilmeden
yine yanlış yollara
doğru ellerde mutlu mu ki yanlışta mutlu olsun
yanlış ne günah ne
aşkta günaha yer var mı
sen günah mısın ?
gel de gelmeyeceğim
dudaklarının arasından bu kelimeler çıktığında
duymayan kulaklarım duyabilecek mi ?
görmeyen gözlerim görebilecek mi ?
dokunmayan ellerim dokunacak mı ? sana
hissetmeyen kalbim hissedecek mi ?
gittiğin de bilmeden alıp götürdüğün kalbim tekrar atabilecek mi
gittin ve gelmeyeceksin bunu kabul etmek bu kadar zor mu ?
evet, zor
çok zor senden vazgeçmek
zor yıllar geçti sen gideli
ne değişti
artık senin hiç olamam bunu anlayacak kadar büyüdüm
uzun bir yalnızlıktan sonra kocaman bir kadın oldum
ne istediğini bilen istediğini alan
gözyaşlılarına söz geçiren
adını duyduğunda nasıl sel olurdu gözlerim
az mı uyudum ıslak yastıkta sensiz geceler de
yine yalnızım artık ağlamayacak kadar büyüdüm
duygularımı sattım
seni sattım üstüne para bile vermediler
bir tek bende değerin varmış bunu anlamadın
alıştım sensizliğe
önceleri zordu şimdi arada bir aklıma geliyorsun
adını duyduğumda ya da istemesem de söylemek zorunda kalıyorum
sonra hayatın akışında yok oluyorsun
mutlu musun ?
ne yaparsın ? hiç bilmem
artık merakta etmiyorum
beni unuttuğun kesin
acaba ben seni unutur muyum ?
küçük kalbim den çıkıp gider misin ?
tahta kalpli sevgiliyi unutur mu ?
unutacak yeni sevdalara yol açacak
bu kalp sevecek



iç ses yorumu: küfür etme defteri yil 2008

5 yorum:

  1. eski olduğu için mi güzel??

    YanıtlaSil
  2. ilk olduğu için güzeldi

    YanıtlaSil
  3. bu iç ses daha adamı çok yorar..

    YanıtlaSil