8 Kas 2010

ben salagım salak salak hem de çok pis duymayan kaldı mı


İlk buluşma, ilk heyecan uzun zaman sonra yeniden başlamak. Yeniden kendini anlatmak, yaş büyünce zorlaşıyor mu ne!

Hem de çok geveze adamla çocuk değil adam benden büyük olsun seneye de severim. Sürekli konuştuğundan kaşının, gözünün altındaki çizgileri ve küçük benini, anlındaki çizgileri, sakalının nereden başladığını, döşündeki kılları, ellerinde çok az tüy var, beceriksizce ütülenen gömleğini ama rengi çok hoştu. O kadar çok izlediğim ki resmini çizebilirim. Buna rağmen gözlerim fildir fıldırdı gelen geçen kişilerinin kıyafetleri, arkamızda oturan çiftin konuşmaları, plazmada izlediğim görüntüler beynim de ondan başka her şey vardı. O yanlizca karşımdaydı. Nerdeyse hiç konuşmadım, kendi farkında mı bilmiyorum ama o konuşunca insana huzur veriyor.

Ya ben asla yapılmayacak olan şeyi yaptım biri bana erkeklerin yanında nelerinin yapılmaması gerektiğini anlatmalı lütfen. Kız arkadaşım gibi konuşuyorum ilk hatam bu. Çok zayıf bi kadınım bütün kızların kıskandığı bi zayıflık bugün beni nasıl utandırdı. İkinciye hata mi dersin at kendini köprüden mi bilemem…

Her kim olursa olsun çok zayıfsın diye başlıyor,(istemesem de konu buraya geliyor) kilo al diye devam etti. Bir şeyler daha dedi utancımdan hatırlamıyorum bile sonra belimin ölçüsünü sordu (mesleği de terzi değil lan ne oluyor) 70 dedim sanki yalan 65 de nedense 70 çıktı. Vucudun orantili dedi öyle de yani ağzında ‘göğüslerin de dolgun’ demez mi. Memelerim küçük aslinda sütyen sağ olsun diyemedim daha kötüsü parmak uçlarımla sol mememe bastırdım. Boşluk…. O bakışı görmeliydiniz inanamadı. Küçükte olsa var diyedim. Memelerimin büyük ve düzgün görünmesi için sütyene ne kadar para verdiğimi bilse bu kadar şaşırmazdı. İlk defa utandım hem de çok pis. Ne kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Ona silikonlu sütyen diye bir şey var olduğu anlatmaya çaliştiğim an bittiğim andi. Çok salaktım gülmekten anlatamadım.

Nihal Ayaz her gün gönderiyor 7.62 cm daha büyük bir penis!‏ diye yerine göğüs büyütücü bişey gönderse daha iyi
Çüküm yokki büyütüğüm mika gibi dilimini büyütsem.

Hep kasımda âşık olmuştum galiba gelenek bozulmayacak beş bedende büyük beş sene demek. Ayrılırken görüşürüz dedi. Umut var gibi.

yazi biterken çalan şarki kasimda aşik güzeldir

7 yorum:

  1. yiaaa çoogüldüm erkekleri böyle aldatıyoruz yiyolar sonra şok. sen cesur davranıp baştan belli etmişsin dolgulu sütyen olayını helal valla =)

    YanıtlaSil
  2. kendim de değildim ne içtiysem
    tamam kizlarin yaninda yapiyordum bunu ama erkek olunca gözlerini görmeliydin yaa şaşkinim benim
    kapami duvardan duvara vuruyorum

    YanıtlaSil
  3. tüh cikti ortaya sırrımız naaptiiiin sen soylenir mi o :)

    YanıtlaSil
  4. artik çok geç :(

    YanıtlaSil
  5. erkeklerin gözünde daha ilk buluşmadan escort damgası yemek o ilişkinin zaten o gün erkek tarafından gecelik bakılıcıgına sebebiyettir. sabretmek lazım, insan kendisini tutmalı ama bu zor.

    YanıtlaSil
  6. NEDEN SALAK OLASIN Kİ..ONA AÇIKSÖZLÜ NATUREL DENİR Kİİİ!..;)

    YanıtlaSil
  7. hahah ben de de fazla var ondan:) butun kadınlar erkekler bayılmasına ragmen ben sevmıyrum krdesım keske tranfer edılebılen bırsy olsa heme verırsım :)

    YanıtlaSil