10 Kas 2010

ben nasıl büyük adam olucam

google earth açtım. İssiz bi ada çöktüm. Elimde sprite winamp’ta suyun sesini dinliyorum. anliyacağiniz efkârlıyım bu gece. Dört yıl önce bu gece âşık olmuştum.
-Nerede o adam?
-yok, çek bi fırt daha

Benim bi sevgilim vardı, unuttu beni. Sütyen muhabbetinden sonra konuşmadık. Çek bi fırt daha.

Âşık oldum. Aptal âşık. Çek bi fırt daha.

Deli gibi mertkan’in param olsaydı şarkisini dinleyip kendimden geçiyorum. Çek bi fırt daha

Aynaya bakiyorum; çirkin değilim, tatliyim, güzel gülüyorum, salağım, söyleyemediğim her ne varsa bi damla gözyaşı. Yanlizim. Çek bi fırt daha.

İşsizim. Parasızım. Yoksulum. Çek bi fırt daha.

Haziranda bitmesi gereken okul on ders. Çek bi fırt daha.

Evlendirme programından cevap bekliyorum. Çek bi fırt daha.

Yeni bokumu açtım no parking diye belki oynarım. Çek bi fırt daha.

Çok içtim sarhoş olmayacağım zaten sarhoşum aşk sarhoşuyum.

Dünya da sonum senle olsa hayat bakışınla dursa gülüşünle canlansa yeniden seniseviyorum desem

Daha yazacak çok şey var da sprite bitti gel de sövme kadere.

4 yorum:

  1. ya sen bu evlenme işinde ciddi değilsin dimi yani bi de programdan filan. sahte isimdi gerçi ama.

    YanıtlaSil
  2. Ben de düşündüm bi ara,evleneyim de kahrımı kocam çeksin diye,sonra vazgeçtim ama o programa katılsam iyi olur ya,giderim var mı,merak ediyorum!
    +++

    Deli misin silkelen kendine gel,dert değil bunlar,canın acır ama geçer!

    YanıtlaSil
  3. başvurumu yaptim cevap bekliyorum :)
    yazdiğim formla ilgilenip beni ararlar mi bilmem
    programa çikarsam eğlenmek için çikarim evlenmek için kesinlikle olamaz
    bütün erkekler benim tipim sokakta da bulurum.

    YanıtlaSil