9 Kas 2010

hale bak internette koca bulamadik tv'de bakcaz kismette


Zuhal Topal'la İzdivaç Programına katılmak için lütfen aşağıdaki formu eksiksiz olarak doldurunuz.

Adınız Soyadınız: iç ses

Doğum Tarihiniz : 18.09 1989

Doğum Yeriniz : boşkent

İkametgah Adresiniz: orada burada belli değil

Cep telefonunuz : yazarim da hiç uygun olmaz msn versem olur mu

Cinsiyetiniz : dişi

Boyunuz ve Kilonuz: 1.65 44.5

Burcunuz : buğday

Aslen Nerelisiniz: ankara

En son bitirdiğiniz okul ve bölüm: yok daha bitmedi bitecek gibi de görünmüyor

Mesleğiniz: öğretmen

Şu an çalıştığınız iş: işsizim işsiz

Daha önce hiç evlendiniz mi ? Kaç kez? Cevabınız evet ise , lütfen sıraki soruları eksiksiz doldurunuz!Daha önce evlilik yaptıysanız doldurunuz.: yok bu hatayi ilk defa yapicam

Kaç aydır bekarsınız ? Daha önce evlilik yaptıysanız doldurunuz.: doğduğum günden beri beyaz atli prensimi bekliyorum

Daha önceki evliliklerinizden çocuğunuz var mı ? Var ise kaç yaşında , kaç tane çocuğunuz var ve velayetleri kimde ? Daha önce evlilik yaptıysanız doldurunuz.:allahtan bi kaza olmadi

İş durumunuzu detaylı olarak anlatınız. Şu anda çalışıyor musunuz ? Mesleğiniz ? Aylık geliriniz? Ne kadar süredir aynı işte çalışıyorsunuz? : kreşte öğretmenim para mi o da ne elimin kiri.... gelirim iyi giderim yok

Oturduğunuz evde kaç kişi yaşıyorsunuz ? Kaç kişiye bakmakla yükümlüsünüz?: bi kendim o da zor oluyor

Zuhal Topal'la İzdivac programına başvurma nedeninizi kısaca anlatınız. : koca bulamak için ben salağimda kendim bulamiyorum

İdealinizdeki eş tipini ve eşinizden beklentilerinizi kısaca anlatınız. : bütün erkekler benim tipim

Kendinizi , karakter özelliklerinizi bir kaç cümle ile kısaca anlatınız. : şımarık mıyım ? evet! ukaLa mıyım ? evet! dengesiz miyim ? evet! uyuz muyum ? evet! gıcık mıyımm ? evet! Kendimi çok seviorum ben

dünkü olaydan sonra baktim oluyor hayyyydi gönderdim hayirlisi televizyona çikarsam haber veririm...

5 yorum:

  1. yahuu ne kadar zayıfsın ve uzunsun sen fıstık gibisin :)

    YanıtlaSil
  2. o kilo da ne öyle ayrıca ne evlenmesi ya bu yaşta. 88 li olmak deme çocuk olmak demek hala :)

    bu arada 2 kardeşimin de 28 eylül olması seni de kardeşim olarak benimsememe sebep oldu :)

    YanıtlaSil
  3. yahu bu hatun tam yırtık tam..
    sabah sabah kahkaha attırdın bana; keyfim yerine geldi.

    YanıtlaSil
  4. Şu formlar böyle doldurulsa kim bilir neler çıkar ortaya. :D
    Okurken çok eğlendim..

    YanıtlaSil
  5. İş başvurusu gibi ya, ne kadar detaylı form vay anasını. Adamlar ne kadar ciddi yapıyor bu işi :)

    YanıtlaSil