24 Kas 2010

bi gün televizyon kumral kısa saçli yaşindan küçük görünen hatunu görürseniz anlayin aradiği adami kendi hayatinda bulmuşta ona sevdiğini söyleyemiyor

Telefon çalıyor. Numara yabancı, İstanbul.

-Efendim
-Zuhal Topal……

Aradılar oğlum aradılar. Siz bana kiçinizla gülüyordunuz. Şimdi sizi deşifre etmiycem. Yakışık almaz.

Hale bak internette koca bulamadık tv'de bakcaz kısmette diye boşa doldurmadık formu. Eee ne bok yiycem.

Gidiyim ?

Gitmeyim mi?

Bi de Zuhal topal sabah erken sabahta başlıyor. Bilseydim Esra Erol’un programının formunu doldurdum. Dur ya iyice saçmaladim. Deniz hanim gelin dediler. Ciddi ciddi gitmeyi düşündüm. Bi an. İşte o an.

Hayalimdeki koca tipi

Bütün erkekler benim tipim demiştim. Evet hala da öyyylllleee

Tip 1 : 65-70 yaşları arasında zengin olsun hacı boşuna mı evleniyoruz. Mali mülkü, evleri, arabaları, yatları, katları, tükkanlari olsun.(aman unuttuğum bişey olmasın) Evlilik sözleşmesi imzalanmam. Moruk bütün malları bana yapacak. 40 gün 40 gece düğün isterim. Beyaz gelinlik giymen. Ne biliyim pembe, mor falan beyaz olmasın. Hediye paketi kurdelemi de takmak lazim. Herifi ilk geceden öldürürüm, yuuppp biiii zengin olurum.

Tip 2 : 26-30 yaşları arasında düzgün giyinen, kalın dudaklı, bana herkes gibi canım, cicim demiycek sevmem adımla seslenecek, gezeve olacak kafamı sikcek konuşsun ben dinlerim onu, düşü kıllı olacak, elimi değil yüreğimi tutacak sımsıkı, bana inanacağım yalanlar söylecek, ne iş yaptığı önemli değil zaten bende çalışıyorum geçinir gideriz. Belki beni sever, çok mutlu oluruz, çocuklarımız falan olur, İstersen mutlu oluruz seninle, çok şey istemiyorum sevsin beni.

Biri beni durursun. lan istanbulla gelipte Erkan Uğur’un neden geldim İstanbul’a şarkisini söyleyipte gitmek var.

Yazıya başlarken nasıl gülüyordum telefon da nasil konuştuğum kala kaldim adam Deniz Hanim diyor bende tik yok, şimdi sallaya sümük ne kadar dengesizim ben ya.

Yazi biterken çalan şarki: ah müjgan mertkan söylüyor.

7 yorum:

  1. 26-30 yaşındaki zengin biri o programa çıkmaz ;)

    YanıtlaSil
  2. o yaşi araliği fakir olacak
    ben burada kendimi anlattamiyorum orada ne bok yiycem

    YanıtlaSil
  3. Gitme Yaa Yada git bende arayıp eski sevgilisinin kız kardeşi olduğumu falan söyliyim sonra blog adresini veriyim izleyici sayısı tavan yapsın :D

    YanıtlaSil
  4. sakin sakin yapma kuzum böyle şeyler kalpten giderim ben.

    YanıtlaSil
  5. :) gel beraber katilalim

    YanıtlaSil
  6. Benim yaşım tutmuyo beaa
    Yoksa kesin gelirdim sdasdadsdsada
    Bu arada ne ışığı varmış bende yeaa??

    YanıtlaSil