10 Ara 2010

Aşk biter mi ?


Biter diyen ya yalan söylüyor ya da Eros’un oku kalbi yerine beynine denk gelmiş şaşkın olmalı.

Merak etmeyin bende yeni öğrendim. Söz konusu aşk olunca zaman geçtiği yerleri öpmüyor, üstünü örtüyor. Annemin hali kirlenmesin diye üzerine örttüğü bez parçasından ne farkı var ki.

Unuttuğum ya da bastırdığım duygularla tekrar selamlaşmak hem de yıllar sonra. Sıcak bi merhaba

İnsan her yil ayni ben olduğunu sansa da her yıl farklı biri oluyoruz. Üç yıl önceki tezini kim savunduğunu söyleyebilir ki.

Fark ettim de üç yıldır görmediğim, dört sene önce gerçekten ‘tanıştığıma memnun olduğum’ adama aşıktım.

O adam, aşık olduğum adam değil başka biri.

4 yorum:

  1. evet gerçek aşk bitmez. "aşk zannedilenler" biter ancak. bi de bunu okurken gripinden sen gidiyorsun çalıyodu bu aralar taktım bu şarkıya yazını okurken yaşadım resmen :)

    YanıtlaSil
  2. Aşk bitmez,ilişki biter!

    YanıtlaSil
  3. son düzenlemeyle harika oldu şarki için teşekkürler kalp kalp

    YanıtlaSil
  4. ya ben bu salatalık olayına hala gülüyorum

    YanıtlaSil