31 Ara 2010

Bir yudum huzur ve mutluluk ödünç verebilir misiniz bana? Bende olunca sonra geri öderim her ikisini.

Yeni yıl mı? sen yoksun. Senin yokluğunu başkası alıyor aslında ben herifin kalbine zorla kendime yer açıyorum.

Hayatım da aileymiş, arkadaşmış, dostmuş, sevgiliymiş bu gece anladım benim kimsem yokmuş. Yalnızlık yüreğimi kemiriyor. Canımı acıtıyor. İnsan her gün ayni acıyla ölür mü?

Bu sene iyi geçmedi. Asil yıllın sonunda yazaliyim iyi ki gelmişin diyivermeliyim.

Tanıştıktan sonra değil de aylar sonra karşısına geçip "tanıştığıma gerçekten memnun oldum" diyebileceğim insan istiyorum.

Bir yudum huzur ve mutluluk ödünç verebilir misiniz bana? Bende olunca sonra geri öderim her ikisini.

Biliyorum ben salağım çok şey istiyorum. Beklentilerim büyük olunca gerçekleşmediğinde üzülürsün, üzülmek istemiyorum. Artik beklentim yok.

klasik yeniyil şarkim

4 yorum:

  1. Yeni yıl sana gönlünden geçenleri göstersin.
    Gönlünce geçsin bu yıl sene sonun da analım iyisi kötüsü ile bu da geçti diyelim acı ızdırap hüzün gözyaşı ile dolmasın günler,sonun da,her daim mutluluk olsun gönlün huzur bulsun.

    Sen kendine 'ben salağım' dedikçe ben şaşıyorum.

    Salak değiliz sadece basitçe şeyler dileriz umud ederiz biraz kalp biraz akıl ile dilemeli orta yolu bulmalı,dileği gönüle, umudu akla bırakırsa insan hep hüzün hep gözyaşı olur.

    YanıtlaSil
  2. canım umarım en güzeli olur senin için yahu. çabadan başka bir şey yok şu hayatta, her şey için çaba. tesadüfler için bile..

    YanıtlaSil
  3. tutsi kutsi salak olduğumu kabul eden tek hatunum bi de bu gözle bak :) süprizler sevmiyorum

    hatunum benim bu yil kendimden geçip lezbiyen olmaya karar verirsem ilk seni bulcam kalp kalp kirik kalp

    YanıtlaSil
  4. umarım bu senen güzel geçer, geçen seneyi unut ve önüne bak! :)

    YanıtlaSil