10 Ara 2010

Deep ve kariliksiz karıya sevgiler, saygılar, hürmetler

Mim konusu: “Şimdi sizden anılarınızla, anılarınızın değeriyle ve onları yüklediğiniz eşyalarla ilgili bir yazı yazmanızı istiyorum”.

Telefonum: doğum günü hediyemdi. Kolay mı beş sene beraberdik. ne modeller çıktı, kameralıymış, görüntülü konuşmaymış, iphoneymiş, aldatmadım onu. Bozulunca çok üzüldüm. bi telefon deyip geçmemek lazım onunla ağladım onunla güldüm, bazı geceler koynumda uydu. Çok mesaj yazdığım için tuşlarinindaki rakamlar okunmaz hale gelirdi. Şimdi kullandığım telefonun bi anisi yok, bana ait olup bi o kadar da yabancı.

Sevgilimle beraber olduğum her yer cafe olsun, sinema olsun, mağazaya bile başka erkekle gitmem. Tek korktuğum şey Ankara da mekan kalmiycak.

Yeni yıla nasıl ve kiminle girmek istersin?
Herkesin mutluluk takliti yaptığı yerde değil de bir iki kişiyle sıcak, hoş sohbetin yerini alicak bir şey bulamam. Televizyon da dansözün çıkmasını bekliycem harbi bilen var mı ? Kaçta çıkıyor dansöz.

Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?
Her birimiz, her sene, farklı insanlar oluyoruz. Yeni benle memnum oldum ziyan etmek istemiyorum.

Yeni yıl sence ne demek?
Diğer günlerden farkı yok. Sade takvim değişiyor. Flash tv’yi açıp yılbaşı halayı çekmek gelir aklıma, her sene yapıyoruz.tey tey tey

Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?
Ciddi ciddi bu yıl şiir falan yazar oldum hep bi duygusallık her şeyi olduğu gibi yazsam sıkıldım depresif halimden.
Bitmeyen okulum bitersen çok pis sevinicem.
Berber öleceğim adamı bulmak istiyorum.
İnşallah televizyona çikcam, süper fikirlerim var. Bu sene olcak.

Yeni yıla dair mesajın nedir? Soruyu beğenmedim değiştiriyorum.
Yeni yılda olmasını istedikleriniz?
Herkes mutlu olsun. Aslında insanların mutluluğu umurumda değil yine de mutlu olun. Beklenen dua: Tüm blog alemine İŞ İSTİYORUM allahim, herkes işsiz.
Bi de yorum gönderirken harfler falan çıkıyor ya yapmayın yazık bize. Deliriyorum, küfür ediyorum sonra vazgeçiyorum.

Tek sayıların uğurlu olduğuna inanırım. En azından 2010 kadar boktan olmasa iyi olur.
Deep ve kariliksiz karıya sevgiler, saygılar, hürmetler.

1 yorum:

  1. Başka bir erkekle deyince bütün erkekler potansiyel suçlu oluyor ama :)) Erkek olsun olmasın ben de gitmek istemezdim gerçi. Sanki o ortamın büyüsü, anıları bozuluyormuş gibi geliyor.

    YanıtlaSil