15 Ara 2010

yorumsuz YüksekSes2



Şaka olsun diye cinsel organımı yeşile boyadım. Sevgilim şakayı anlamadı ve penisimi salatalık zannedip hart diye ısırdı! Penisim çok acıdı. Şaka derken durum tam kaka oldu.
Şimdi benim halime ne olacak hocam. RUMUZ: NİYAZİ

CEVAP: geçmiş olsun akilli oğlum! Sevgilin ısırmak yerine doğarıyıp cacık yapmaya kalksaydı hani nice olurdu hiç düşündün mü? Turfanda salatalık sanıp, körpedir bu diye düşünüp kabuğunu soymadan, ortadan ikiye ayririp içine uz bassaydı ne derdin? Halka halka doğrayıp üstüne az limon, az tuz atip yemeye kalksaydı ne yapacaktın? Ne şehittir ne gazi, oğlum Niyazi niye boyadın penisini. Boyan yağlı boya mıydı pastel boya mı? Yeşil oje değildir inşallah? Tinerle mi, alkolle mi, asetonla mı? Isırık kadar silerken kullandığın maddeler de ‘niyazi ’ etmiştir senin penisi. Bu sana ders olsun ve penisini bi daha boyama! Hele sarıya sakin boyama. Muz sanırlar. Muzun seveni salatalıktan çoktur. İlk ısırıkta işin biter. Sonra çok ağlarsın.

14 Aralık 2010 tarihli posta gazetesinde alıntı yapılmıştır.

7 yorum:

  1. zunahahahaha! yaaa mallık :S

    YanıtlaSil
  2. haydar dümen mi bu :D ahahha ben arada bu adamın sitesine girip sırf gülmek için okuyorum bu soru cevapları :D

    YanıtlaSil
  3. kimse benim için çükünü yeşile boyamadi :(

    YanıtlaSil
  4. ya ben bu haberi nasıl kaçırmışim dedim kendi kendime de kızdım neyse ki senin sayende öğrenmiş oldum bu yeşile boyama işi baya enterasan fantezi olmuş hıyarın teki demkki yeşile boyamış siyah ne güne duruyo a salak derim ben ona hayır turuncu yada sarıya boyasa bu sefer havuç sanacak kızda mallıkmı varmış cinlikmi ben asıl orayı merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
  5. posta gazetesine artık yorum bile yapamıyorum.

    YanıtlaSil