1 Ara 2011



Terzi değilim ki; senin giderken delik deşik ettiğin yüreğimi dikiyim.

Doktor değilim ki; elektro şokla tekrar hayatta dön dürüyüm aşkımızı.

Araba boyacısı değilim ki; yüreğimdeki çizikleri boyasın, ilk günkü gibi yapsın.

Kasap değilim ki; seni dilim dilim parçalayıp, kıyma makinesinde çekiyim

Aşçı değilim ki; yemeklerimin baharatı yapıyım seni.

Diyetisyen değilim ki; seni az ve sık aralıklarla yiyip tuvalette çıkarıyım, sifona basabilmek bi bilsen nasıl isterdim.

Bakkal değilim ki; seni veresiye vereyim, versem de alan olur mu?

Fırıncı değilim ki; seni kraker yapıp, yiyim, çabuk yiyim ki hemen bit.

Kuru temizlemeci değilim ki; yüreğimi yıkamadan, silerek tertemiz yapıyım.

Temizlik görevlisi değilim ki; toz beziyle mutluluk anılarımızı hazır ellim değmişken seni de siliyim.

Polis değilim ki; ‘‘seni seviyorum’’ diye tutukluyum.

Hâkim değilim ki; ‘‘cezan ömür boyu kalbimdeki zindan’’ diyebileyim.

Manav değilim ki; seninle geçen zamanları 1 liraya satıyım.

Sekreter değilim ki; her telefonu sen diye açıyım.

Muhasebeci değilim ki; arkandan döktüğüm gözyaşlarımın hesabini tutuyum.

Sarraf değilim ki; seni kitaplar arasına saklayıp, sakladığım yeri unutmak isterdim.

Ressam değilim ki; rengârenk boyalara karışıp yeniden çizeyim.

Heyeltraş değilim ki; kumdan çanak çömlek yapar gibi hayalimdeki seni yaratıyım.

Tarih öğretmeni değilim ki; seni geçmiş zaman ekiyle anlatıyım.

Şarkıcı değilim ki; canım yansa da kıçımı başımı sallayıp ‘‘hadi eller havaya’’.

Manken değilim ki; ellimi sallasam ellisi. Ha ha ha

Yalancı değilim ki; ‘‘seni unuttum’’ diye kandırayım kendimi.

Tanrı değilim ki; seni beni sevmen için yeniden yeniden kıvama gelene kadar hamuru iyice yoğurup‘‘işte bu oldu’’ diyene kadar yaratıyım.

Bazen tek bi kelime bütün hissettiklerini anlatır; özledim.
Peki ya, sen?

31 Ağu 2011

Şeker toplamiyorsan, bayram kiyafetin yoksa ve her elini öptüğün sana harçlik vermiyorsa bayramda çocuk değilsin. iyi bayramlar

28 Ağu 2011

hayal işte

Hani kadin çikiyor televizyona kocasini dövmüş. Herif sus pus cevap veremiyor ya işte o kadin olmak istiyorum, çelimsiz kaslarimla aaaa kocasini dövmüş desinler istiyorum. Öküz gibi kasli herif bana el kaldirmasin istiyorum. Yalçiiinnn abiiii diye konuşmak isteyen kadin olmak istiyorum.

Ovv bu sayede televizyona çikmiş olcam. Bu sene çok uğraştim ya saçma sapan bütün programlarina formu yolladim bi evlilik programi geri döndü. Gidip evlese miydim? Kömürlen mi yazildi benim kaderim anlamiyorum ki. Götüm yüzümde güzel olsa da 21,9 yildir aynaya bakiyorum. Bi terslik var ama anlamdim. Belkide insan gibi form doldurmaliyim.

Örnek soru: Hayalinizi anlatir misiniz? (aslinda sorular böyle değil ama saçmalik konusunda yakinim)

Normal insan cevabı: Zengin bi herif kakalayip evlenmek. Herifi evlenmek istemezse hamile kalip zorlamak o da olmasa adayi değiştirmek. Sonra bebe bebelik mutlu aile tablosu. (suratimda anlamsiz bi gülümse olmuştu.)

Benim cevabim: Kapa gözleri artik başka dünyadayiz , turuncu gökyüzümdeyim puro şekilinde arabam bizim burda x-345 diyor ama siz araba diyince anlarsiniz. Morcivert renkli son model, kadin vücudu şeklinde aslinda kadin vücuda da size aliştira aliştira söylememde yarar var. Tam mide kismi açiliyor, içindeyim biraz dar ama idare ediyorum. Zayiflamam lazim koca kiç başa dert hayalde olsa da. Burda teknoloji manyaği eğlence yok ama canim eğlenemek ister. Hadi başliyalim. elimde de kocaman iğne x-345’le yayalara iğneyi batirip kaçiyorum. Can acima sesine bayiliyorum. Oovv kim var arkada trafik polisi yil 4566 Bülent Ersoy çağindayiz. Trafik polisinin ‘’çilleeee bülbüllümmm çillle’’ sirenini duymak yerine teslim olurum, daha iyi.

– Canli kural ihlalinda bulundu cezasi ölüm.

–Hayiiirrr sesleri arasinda beni tutup aşaği firlatiyor. Hayalde bile kendimi öldürdüm ya bravoo bana =)

Sus konuşma dediki: hayal gücü yarişmasi olsa birinci belli ikinci nerde göremiyorum.

24 Ağu 2011

hayalde yaşamak

Hiç gerçekle hayal arasindaki çizgiyi kaybettiğin oldu mu?

Hani hayal değilmişte gerçek sanki.

Önce rahatlamaya çalış, sanki böyle birşey yokmuş gibi, bir sorun yokmuş gibi davran kendine. Yeni bir hayal dünyası kur ama gerçekçi olsun. Şu an odadayım ve bu durumdayım de kendine. O kurduğun gerçek kişilikle sorununa bir bak. Kendin olarak değil, o kişi olarak ve bırak o senin yerine sorununa çözüm arasın.

Sus konuşma diyor ki:

Hastaliğinin teşisini koydum: hayalde yaşamak.
Henüz çaresi yok.

Muse - Unintended

31 Mar 2011

Mutluluk kelebek ömrü değil mi???

Kesinlikle birlikte olmalıyız. Ortak özelliğimiz çok var.
Mesela ikimizde aşk olmuşuz üç kuruşluk insanlara yüreğimizi açmışız.
İkimizi de sevmeyen, sevgi nedir bilmeyen canlıya 'sevdiğim' demişiz.
Arkasından bir ordu gözyaşı dökmüşsüz.
Küçücük yüreğimizle kocaman sevememiş miydik ???
Konuşmayı, konuşabilmeyi özlemedik mi ???
Kelimelerin anlamsızlaştığını, bazı kelimelerinse yüreğimizi okşadığını hissetmedik mi ???
Resimlere bakıp hayallerle balıklama dalmadik mi ???
Her sabah onsuz gözlerimizi açtığımız için güneşe lanet etmedik mi ???
Tanrım bir kere daha görsem diye yalvarmadık mi ???
Bu kez unuttum, onsuz yaşıycam demedik mi ???
Bi daha sevmiycem demedik mi ???
Ona şiirler yazmadık mi ???
Onun hiç bilmediğin, ona hiç okuyamadığımız, söyleyemediğimiz kelimeler taşmadı mi ???
Şiirlerimiz sonu hep mutlu biterdi hatırladın mi ???
Onlar gitti iki yaralı yürek, boş yere akan göz yaşları, keşkelerle, hayallerle, verilmiş ama asla tutulmayacak sözleri arkasına bakmadan gitmedi mi ???
Mutluluğu çaldılar şiirlerimiz den, dudaklarımız dan.
Mutluluk kaçıyor tut yakala dediğim de gülmüştü bana.
''Mutluluk hiç kaçar mi?'' demişti. Bak kaçtı.
Mutsuzluk yanı başımda değil koynuma girecek kadar samimiyiz.
Mutluluk kelebek ömrü değil mi???
Ne zaman öleceğimizi biliyor muyuz???
Senin beni sevme ihtimalini bilmediğim gibi...

yazicak çok şey var. yazmiyorum, beynim durmuş gibi.

8 Mar 2011

Sabırlısın, sıcaksın, şefkatlisin, koruyucusun, bağışlayansın, annesin, aşksın, Kadınsın! 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü Kutlu Olsun.

Bazı sevgiler

Bazı sevgiler vardır; Çikolatalı dondurma misali erimesin diye çabucak yalarsın.

Bazı sevgiler vardır; Gözünü açıp kapatıncaya kadar biten.

Bazı sevgiler vardır; Yıllar geçse de yüreğinin köşesinde kaçak gecekondu yapmış. İmar izin yok, tapusu yok. Belediye yıkma emrini de vermiyor. Oracıkta yavaşta olsa ölmeyi bekliyor.

Bazı sevgiler vardır; Bir gülüş için altı saatlik yol giden.

Bazı sevgiler vardır; Kalp kırılsa da yara bandı yapıştırıp kaldığı yerden sevmeye devam eden.

Bazı sevgiler vardır; Dikenli yolda ayaklarına batan dikenleri umursamadan gülüp geçerek yürüyen.

Bazı sevgiler vardır; Onurun, gururun kelime anlamını unutturan.

Bazı sevgiler vardır; Benliğinde kaybolursun.

Bazı sevgiler vardır; Onu sevmesen de seni ömür boyu bekleyen.

Bazı sevgiler vardır; İşçi gibi maaş ister, ssk ister, yol parasi ister. Vermezsen çeker giderler.

6 Mar 2011

mim dediğim kadin gibi olmamli güzel, alımlı, hoş sesli...

Gün içerisinde gerçekleşirse şok olacağın şey ?
Kilo alırsam

Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey ?
Yok. Dur düşünüyüm yine yok. Yok.

Uğruna diyetimi bozucagim sey ?
Sor bi diyet yaptın mi? diye. Bütün hatunlar kıskanır beni.

Kendine en çok yakıştırdığın renk ?
Beyaz ve kırmızı.

En sevdiğim takim ?
Takim mi ? takı mı ? Sorular çok çelişkili ama.

Takintin ?
?

Ben bu sarkiyi duyunca sakarim ?
Sabunu koydum leğene gör başıma ne geleee tey tey

Solunda ne var ?
Ayna ve aynadan güzel gülen ben.

Dünyanın en sikici mimiymiş hiç eğlenmedim. Bu mimleri kim hazirliyor ya, sınav soruları gibi. ed'e selamlar

2 Mar 2011

kafam karişti. blogumunu görütüleyemiyorum ama yazabiliyorum. bu nasil oluyor.

20 Şub 2011

yalnızlık canımı en çok acıtan

Öyle yalnızım ki bir gelse saçlarımı okşasa. Konuşmasına bile gerek. Kelimler anlamsiz kalacak. Sade saçlarıma dokunsa. Ankaranın soğuk rüzgarı okşuyor saçlarımı, gözyaşlarımı silmemiyor yüzüm de donduruyor. Yalnızlığımı rüzgarla konuşuyorum. Çokta üşüdüm azıcıkta olsa kimsesizliğimi unuttum.

Kendi adını duymak insanın canını acıtır mı?

Adımın tam karşısın da senin adın yazıyordu.
Yıllarca kimse bana adımla seslenmedi.
Kendi adini duymak insanin canini acıtır mi?
Ben deniz olsaydım sen bulut
Belki tabiat izin verirdi.
İkimiz de deniz olunca boğulmak kaçınılmaz oldu.

18 Şub 2011

Bana Her Şey Yakışır Yooo

"Bana Her Şey Yakışır" yarışmasına gelen başvuru formlarındaki tüm yazı ve fotoğraflar formu gönderen kişinin sorumluluğundadır. Başvuru formunu dolduran kullanıcılar, başvuru sahibinin kendisi olduğunu kabul ve beyan etmiştir.
Alanların tümünü doldurunuz.

Ad: Esra

Soyad: Kafasigüzel

Ev Telefonu: ryrtyou

Cep Telefonu:
Kullanmıyorum zati kullansam da çalmıyor.

En Şık Boy Fotoğrafınız: baktım arkadaşlarım facesine. Kimim güzel boydan fotosu var diye. Baktim, baktim cerenin var. Aradım cereni fotoğraf makineni kapta gel gelirken güzel elbise de getir diye. Anlamadı kiz bişeyler saçmalamadı ama geldi. Kostüme karar verdik. O seçti ben seçmedim. Sonra mekan evde olmaz dimi. Bu kıyafetle de sokağa çıkmaz. Neyse mutfağa karar verdi. İki saat uğraştık ama güzel oldu. Hayal edin. Masaya iki kişilik süper bi masa hazırlanmışım. Mum ile aldım bakkaldan ambiyans olayı. Masanın ucuna oturmuşum, ipana reklamındaki kız gibi sirtiyorum. Elimin biri masa da biri de boynumda maksat yüzük görünsün.

:


Yaşadığınız Şehir: Boşkent

Adres:
Orada burada belli değil

Doğum tarihi ve yeri: 18.09. 1989 boşkent

Cinsiyet: Hatun

Medeni Durumunuz:
Bekar gibi


Eğitim Durumunuz: Ön lisans

Mesleğiniz: İşsiz öğretmenim

Boyunuz: 1.70

Kilonuz: 44.5

Varsa lakabınız? Kokoş, cik cik

"Hayatta asla yapmam" diyeceğiniz bir şey var mıdır? Yok. Valla yok.

Hayatınızdaki en zevkli/eğlenceli deneyim nedir?
Tuzak soru bu. Soru anlamadam bi daha alabilir miyim?

Hobileriniz: Sevgili bulmak, falcıya gitmek, çiğ köfte yemek,

Kendinizi üç kelime ile anlatır mısınız? şımarık mıyım ? evet! ukaLa mıyım ? evet! dengesiz miyim ? evet! uyuz muyum ? evet! gıcık mıyım ? evet! Kendimi çok seviyorum ben. Üç kelimeden fazla oldu gibi.

Ne tarz giyinmeyi seversiniz? Açıkçası tarzım yok. Ne bulursam giyerim.

Asla ne giymem dersiniz? Tüylü, boncuklu giysiler.

Genelde nereden alışveriş yaparsınız?
Çok param yok olsa da Pazarlar yine yapılmış. Pazar olmadı ankara da en ucuzcu dükkanlara bilirim adim gibi.

Moda sizin için ne ifade ediyor? Saçmalık.

Yarışmaya katılmayı neden istiyorsunuz? Bakıyorum da bok gibi para dağıtıyorsun hemde üstüne giydiriyorsunuz. Daha ne olsun.

Program aklımda bile yoktu. Gerçi yeni öğrendim varmış diye. Pippi haşmet’te görünce akp ampulü gibi parladı beynim. Sonrasını biliyorsunuz zaten. Bol şanslar bana gönderdim gitti.

bana şans dileyin.

15 Şub 2011

Karda kışta denize girmeyin. Kıçınız donar. Benim çok pis dondu. Buzları hala çözemedik. Yerde kar varken, mevsim kişken bunu iliklerine kadar hissederken buz gibi suya girmek delilik mi? Çılgınlık mi? Çok pis grip oldum, motoru bozdum, kalbimi suyun içinde unuttum.

Suyun içindeyken hayati net göremiyorsun çıkınca odunla vururlar kafana denk etsin diye. Anlıyorsun iki hayat varmış.
1) suyun içi
2) suyun dişi

Yazılışta pek bir fark olmasa da iki zıt kavram var ortada biri seni mutlu eder diğeri mutsuz değil. Biri sever diğeri seni öldürür.

12 Şub 2011

Sevmeden de yaşamayam ki

Gizemli kadın, aşk kadın, sevse sevilmez, sevilse sevmez, aldatır aldatılmaz, aldatılsa da görmezden gelir.
Hep terk edilen o olur.
Kıskançlık nedir? Bilmez.
Nerdesin, diye hesap sormaz.
Niye aramıyorsun? Tribine girmez.
Beklentisiz sever.
Kaybetme korkusuyla daha sıkı sarıl sevdiğine.
Gitme, kalma kelimeleri söylerken gururunu elinin tersiyle iterken.
Hiç utanmadan sevdiğini söylenen biriyken.
Ona ne mi oldu?
Kendi dünyasın da boğuldu.

6 Şub 2011

söz konusu aşk olunca



Söz konusu aşk olunca benim saatim bir saat ileri, senin saatinse hep geri. Akreple yelkovanı öpüştüremedik gitti. Yaz saati uygulaması bizi birbirimize kavuştur mu dersin?


Gundinin Piri'nin çiziminden aşk

10 Oca 2011

sarişin, esmer fark etmez mimi severim


1) Kaç yaşındasınız?
18 me yeni bastım. Boyum ve kilomu 4. ve 5. soruda söyleyince anliycaksiniz fıstık = ben

2) İsminizin son harfi ne?
Şimdik. Bu mimi iki elimim parmaklarını geçmeyecek kadar kişi de okudum. Sonra mal gibi tahmin etmeye kalktım. İsminin son harfi ‘F’ olan biri var, üç gün düşündüm ya.
Soruyu beğenmedim, tabii ki değiştiriyorum.

2) isminizin ilk harfi ne?
Şimdi oldu. D
Şimdi daha rahat tahmin edilir. Döndü, Duygu, Demet, Deniz, Defne, Derya, Derin, Dilara, Didem, Dila, Damla…..
yok yok son harfi iyidi. Z

3) En sevdiğiniz renk?
Yeşil

4) Kilonuz kaç?
Tam tamına 44,3 he aç yaşıyorum. En büyük korkum kilo almak.

5) Boyunuz kaç?
1.70 demiştim zaten fıstık gibiyim diye.

6)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
En şımarık çocuğuyum desem anlarsınız herhalde.

7) En sevdiğiniz şarkı?
SABUNU KOYDUM LEGENE GÖR BAŞİMA NE GELE HOOP ELLER HAVAYA

8) Sizce sarışın mı esmer mi?
Bütün erkekler tipimdir.

9) Sigara kullanıyor musunuz?
Hayır kullanmıyorum, kullanan erkeği de sevmem.

10) Alkol Kullanıyor musunuz?
Dünden beri ağzıma sürmedim. O da neymiş.

11) Çayı fincanda mı içersiniz, çay bardağında mı?
Çay olsun da bardak küçükmüş büyükmüş bakmam.

Bu mimi sevmedim. Zibidi benden küçüksün yanından öpem seni

7 Oca 2011

Hayatimin aşkını buldum

Hayatimin aşkını buldum. Tanıştırayım rumuz: faysal.

Efendim 38 yaşında ben 22 yaşındayım. Yaş farkı aşkımıza engel olamaz zaten. O da de iş 18-50 yaş arası diye.

Efendim boyu 1.90 benim 1.70 azıcık cüce gibi kaldım olsun iyidir, boyu boyuma uygun.

Efendim sevilen iyi bir insanmış, bense pek sevilmem ama olsun zıt kutuplar hesabi. Yüksek okul mezunun bölüm ne çok pis merak ettim. Ben de ön lisan bu da uygun.

Efendim SSK var bu devirde iyi sağlık güvencesi, emekliymiş oh oh bu da iyimiş. 300 milyon milyon ne biz TL kullanıyoruz. 300 liradır herhalde. Milyon ile lira arası çok zaman geçti, emekliye %1 ya da %2 zam yaptıklarını düşün şimdi 350 falan alıyordur.

Efendim emekli sandığından maaş alıyor. Lan faysal ne iş böyle hiç anlamadım.

Efendim 18 ile 50 yaş arası kız, dul, bekâr, evli fark etmez diyorsunuz. Ben de sahibinden az kullanılmışım şayet size uygunsam izdivacınıza talibim.
Rumuz:yırtık rahibe


flaş flaş flaş
numarayi cidden aradim. üzücü sonla karşilaştim, ağliyorum şimdi. lan gene yalnizim.

5 Oca 2011

yanlış adamin, başrol oyuncusuyum

Yanlış adamın, başrol oyuncusuyum

Başak Yıldırım
Yanlış adamda esas kadın olmak acıdır
Doğru adamda figüran olmak umursanmazdır
Doğru adamda esas kadın olmak imkânsızıdır...

Bense

Hep yanlışın içinde bi doğru
Hep doğrunun içinde bi yanlış varken
Biz hala doğru erkekmiş, doğru kadınmış
Olmayan şeylerden bahsedip, arıyoruz
Olmayan şey aranır mı ki?
Peki ya ben yanlış kadınsam

Başak Yıldırım
Her sorunun içinde cevabı
Gizliymiş derler
Doğruyu yanlışı hep onlar bilirler
Sınırı çizilebilen şekil değiller
Altı üstü seven sevmeye çalışan gönüller...

Sanrılarla ulaşılmaz gerçeğe
Aşık olmak için gerek yok gerekçelere
Bırak ruhunu yönünü bulsun
Yanlış yerlerden geçerse
Vurursun kabine bir kelepçe

Bense
Hayal kırıklıkları koleksiyonum var
Görmek istersen yüreğimi açabilirim.
O zaman korkularımı anlarsın
Sevmekten değil kırılmaktan korkutuğumu

Başak Yıldırım
Kalp kırıklıkları biriktirdik
avuçlarımın arasında
akıp gitti içimizden hep bir damla
yanağımızdan aşağıya
iki dudak aramızda kaldı
aşk sözcükleri
kulağımıza doğru giderken
yolunu şaşırdı korkularımız
ve saplandı bir yerlere
kalpten kırılan her bir parçamız



2 Oca 2011

Korkarım tanışacağız, sevişeceğiz, ayrılacağız sizinle



Korkarım tanışacağız sizinle
Birkaç film seyredeceğiz belki de
Ellerim tanışacak ellerinizle
Seveceksiniz beni uzun uzun
İçimde telaş olacak aşkınız
Bir başka bakacağım günlere
Dünler dahi değişecek gözümde
Seveceğim sizi hem de çok

Korkarım alışacağız birbirimize
Hangi yemeği sevdiğinizi bileceğim
Siz televizyona bakarken
Ben saçlarımı öreceğim
Konuşmadan oturacağız aynı evde
Midem kasılmayacak artık sizi beklerken
Seveceksiniz beni, hem de çok
Ama işte, daha az bir keyifle

Korkarım gideceksiniz sonra siz
Biraz ferah ruhunuz, biraz üzgün
Uykunun o ipek sığınağında gelecek nefesiniz
Özleyeceğim sizi, hem de çok
Benden bir ses bekleyecek, aramayacaksınız
Hem özleyeceğiz, hem uzakta dinleneceğiz
Ve işte böyle biz artık biz olmayacağız
Korkarım tanışacağız, sevişeceğiz, ayrılacağız sizinle.

Söz: Aylin Atalay
Müzik: Candan Erçetin, Neslihan Engin


Ne güzel yazmış giriş Korkarım tanışacağız sizinle, gelişme Korkarım alışacağız birbirimize ve sonuç Korkarım gideceksiniz sonra siz.
Mutlu aşk varsa da mutlu son yoktur.