10 Oca 2011

sarişin, esmer fark etmez mimi severim


1) Kaç yaşındasınız?
18 me yeni bastım. Boyum ve kilomu 4. ve 5. soruda söyleyince anliycaksiniz fıstık = ben

2) İsminizin son harfi ne?
Şimdik. Bu mimi iki elimim parmaklarını geçmeyecek kadar kişi de okudum. Sonra mal gibi tahmin etmeye kalktım. İsminin son harfi ‘F’ olan biri var, üç gün düşündüm ya.
Soruyu beğenmedim, tabii ki değiştiriyorum.

2) isminizin ilk harfi ne?
Şimdi oldu. D
Şimdi daha rahat tahmin edilir. Döndü, Duygu, Demet, Deniz, Defne, Derya, Derin, Dilara, Didem, Dila, Damla…..
yok yok son harfi iyidi. Z

3) En sevdiğiniz renk?
Yeşil

4) Kilonuz kaç?
Tam tamına 44,3 he aç yaşıyorum. En büyük korkum kilo almak.

5) Boyunuz kaç?
1.70 demiştim zaten fıstık gibiyim diye.

6)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
En şımarık çocuğuyum desem anlarsınız herhalde.

7) En sevdiğiniz şarkı?
SABUNU KOYDUM LEGENE GÖR BAŞİMA NE GELE HOOP ELLER HAVAYA

8) Sizce sarışın mı esmer mi?
Bütün erkekler tipimdir.

9) Sigara kullanıyor musunuz?
Hayır kullanmıyorum, kullanan erkeği de sevmem.

10) Alkol Kullanıyor musunuz?
Dünden beri ağzıma sürmedim. O da neymiş.

11) Çayı fincanda mı içersiniz, çay bardağında mı?
Çay olsun da bardak küçükmüş büyükmüş bakmam.

Bu mimi sevmedim. Zibidi benden küçüksün yanından öpem seni

4 yorum:

  1. İlginç cevaplar (16)

    YanıtlaSil
  2. "Bütün erkekler tipimdir."
    Ahahahah bu mimi sevmiyorum pek ama okumadan da geçemiyorum nedense:) ayrıca ben de her okuduğumda 2.sorunun cevabına göre tahminler yapıyorum. Sana da Deniz dedim ama bunu tahmin etmek hiç zor olmadı:D

    YanıtlaSil