7 Oca 2011

Hayatimin aşkını buldum

Hayatimin aşkını buldum. Tanıştırayım rumuz: faysal.

Efendim 38 yaşında ben 22 yaşındayım. Yaş farkı aşkımıza engel olamaz zaten. O da de iş 18-50 yaş arası diye.

Efendim boyu 1.90 benim 1.70 azıcık cüce gibi kaldım olsun iyidir, boyu boyuma uygun.

Efendim sevilen iyi bir insanmış, bense pek sevilmem ama olsun zıt kutuplar hesabi. Yüksek okul mezunun bölüm ne çok pis merak ettim. Ben de ön lisan bu da uygun.

Efendim SSK var bu devirde iyi sağlık güvencesi, emekliymiş oh oh bu da iyimiş. 300 milyon milyon ne biz TL kullanıyoruz. 300 liradır herhalde. Milyon ile lira arası çok zaman geçti, emekliye %1 ya da %2 zam yaptıklarını düşün şimdi 350 falan alıyordur.

Efendim emekli sandığından maaş alıyor. Lan faysal ne iş böyle hiç anlamadım.

Efendim 18 ile 50 yaş arası kız, dul, bekâr, evli fark etmez diyorsunuz. Ben de sahibinden az kullanılmışım şayet size uygunsam izdivacınıza talibim.
Rumuz:yırtık rahibe


flaş flaş flaş
numarayi cidden aradim. üzücü sonla karşilaştim, ağliyorum şimdi. lan gene yalnizim.

7 yorum:

  1. :))) ilahi senn,
    bu arada alakasız ama Ceyhun Yılmaz ı ben de severim , ayrıca Zeki Kayahan Coşkun'u da:)

    YanıtlaSil
  2. aşk bu aşk
    adam evlenmiş, çocuklari olmuş telefonu da torunu açti, ah sorma ne haldeyim :)

    YanıtlaSil
  3. bilmem mi aşkı, üzülme ya daha niceleri var bu alemde :))

    YanıtlaSil
  4. No Parking Mimledim Seni ^_^

    YanıtlaSil
  5. no parkingg ödülün var bende...

    YanıtlaSil
  6. yaaa bide aradın telini:) çok tatlısın ya.

    YanıtlaSil
  7. 'Aşk arkadaşı' ve '38 yaşında emekli' kısımlarına takıldım ben de :S

    YanıtlaSil