18 Şub 2011

Bana Her Şey Yakışır Yooo

"Bana Her Şey Yakışır" yarışmasına gelen başvuru formlarındaki tüm yazı ve fotoğraflar formu gönderen kişinin sorumluluğundadır. Başvuru formunu dolduran kullanıcılar, başvuru sahibinin kendisi olduğunu kabul ve beyan etmiştir.
Alanların tümünü doldurunuz.

Ad: Esra

Soyad: Kafasigüzel

Ev Telefonu: ryrtyou

Cep Telefonu:
Kullanmıyorum zati kullansam da çalmıyor.

En Şık Boy Fotoğrafınız: baktım arkadaşlarım facesine. Kimim güzel boydan fotosu var diye. Baktim, baktim cerenin var. Aradım cereni fotoğraf makineni kapta gel gelirken güzel elbise de getir diye. Anlamadı kiz bişeyler saçmalamadı ama geldi. Kostüme karar verdik. O seçti ben seçmedim. Sonra mekan evde olmaz dimi. Bu kıyafetle de sokağa çıkmaz. Neyse mutfağa karar verdi. İki saat uğraştık ama güzel oldu. Hayal edin. Masaya iki kişilik süper bi masa hazırlanmışım. Mum ile aldım bakkaldan ambiyans olayı. Masanın ucuna oturmuşum, ipana reklamındaki kız gibi sirtiyorum. Elimin biri masa da biri de boynumda maksat yüzük görünsün.

:


Yaşadığınız Şehir: Boşkent

Adres:
Orada burada belli değil

Doğum tarihi ve yeri: 18.09. 1989 boşkent

Cinsiyet: Hatun

Medeni Durumunuz:
Bekar gibi


Eğitim Durumunuz: Ön lisans

Mesleğiniz: İşsiz öğretmenim

Boyunuz: 1.70

Kilonuz: 44.5

Varsa lakabınız? Kokoş, cik cik

"Hayatta asla yapmam" diyeceğiniz bir şey var mıdır? Yok. Valla yok.

Hayatınızdaki en zevkli/eğlenceli deneyim nedir?
Tuzak soru bu. Soru anlamadam bi daha alabilir miyim?

Hobileriniz: Sevgili bulmak, falcıya gitmek, çiğ köfte yemek,

Kendinizi üç kelime ile anlatır mısınız? şımarık mıyım ? evet! ukaLa mıyım ? evet! dengesiz miyim ? evet! uyuz muyum ? evet! gıcık mıyım ? evet! Kendimi çok seviyorum ben. Üç kelimeden fazla oldu gibi.

Ne tarz giyinmeyi seversiniz? Açıkçası tarzım yok. Ne bulursam giyerim.

Asla ne giymem dersiniz? Tüylü, boncuklu giysiler.

Genelde nereden alışveriş yaparsınız?
Çok param yok olsa da Pazarlar yine yapılmış. Pazar olmadı ankara da en ucuzcu dükkanlara bilirim adim gibi.

Moda sizin için ne ifade ediyor? Saçmalık.

Yarışmaya katılmayı neden istiyorsunuz? Bakıyorum da bok gibi para dağıtıyorsun hemde üstüne giydiriyorsunuz. Daha ne olsun.

Program aklımda bile yoktu. Gerçi yeni öğrendim varmış diye. Pippi haşmet’te görünce akp ampulü gibi parladı beynim. Sonrasını biliyorsunuz zaten. Bol şanslar bana gönderdim gitti.

bana şans dileyin.

4 yorum:

  1. Blounu yeni gördüm.çok keyif aldım.cevaplarına çok güldüm:) izleyicin oldum.bloguma beklerim.sewgiler denizcim

    YanıtlaSil
  2. moda ne ki ?
    olsun öğreniriz :)

    YanıtlaSil
  3. cevap geldi mi?:D kacirmamalilar senii :D

    YanıtlaSil
  4. yok be sans mi var ben de. beni evlilik programdan aradilar başka arayan da yok.

    YanıtlaSil