15 Şub 2011

Karda kışta denize girmeyin. Kıçınız donar. Benim çok pis dondu. Buzları hala çözemedik. Yerde kar varken, mevsim kişken bunu iliklerine kadar hissederken buz gibi suya girmek delilik mi? Çılgınlık mi? Çok pis grip oldum, motoru bozdum, kalbimi suyun içinde unuttum.

Suyun içindeyken hayati net göremiyorsun çıkınca odunla vururlar kafana denk etsin diye. Anlıyorsun iki hayat varmış.
1) suyun içi
2) suyun dişi

Yazılışta pek bir fark olmasa da iki zıt kavram var ortada biri seni mutlu eder diğeri mutsuz değil. Biri sever diğeri seni öldürür.

2 yorum:

  1. valla fırsat bulsam kışın bile denize girerim hiç düşünmeden. malum yaz günlerinde denize girecek daha az vaktim kalıyor... :(

    bi de kapalı havuzlar candır diyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. suyu görünce dayanan su aşktir aşk :)

    YanıtlaSil