6 Mar 2011

mim dediğim kadin gibi olmamli güzel, alımlı, hoş sesli...

Gün içerisinde gerçekleşirse şok olacağın şey ?
Kilo alırsam

Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey ?
Yok. Dur düşünüyüm yine yok. Yok.

Uğruna diyetimi bozucagim sey ?
Sor bi diyet yaptın mi? diye. Bütün hatunlar kıskanır beni.

Kendine en çok yakıştırdığın renk ?
Beyaz ve kırmızı.

En sevdiğim takim ?
Takim mi ? takı mı ? Sorular çok çelişkili ama.

Takintin ?
?

Ben bu sarkiyi duyunca sakarim ?
Sabunu koydum leğene gör başıma ne geleee tey tey

Solunda ne var ?
Ayna ve aynadan güzel gülen ben.

Dünyanın en sikici mimiymiş hiç eğlenmedim. Bu mimleri kim hazirliyor ya, sınav soruları gibi. ed'e selamlar

7 yorum:

  1. Mimin sıkıcısı olur muymuş ki...

    YanıtlaSil
  2. ciddi ciddi cevap verice böyle oluyor. sorular da iş çikmadi.

    YanıtlaSil
  3. Bence bir mim de sen düzenle.. hayata dair olsun..

    YanıtlaSil
  4. yapmaya çalişicam :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. blogunu yeni keşfettim, bu mimim ben hazırlamıştım, tepkine çok güldüm, süpersin;))

    YanıtlaSil
  7. aaaa o zaman yukardaki yazilari unut =)
    bebek biraz geç kalmişsin, yazmayali aylar olmuş.

    YanıtlaSil