20 May 2012

saatlerce konuşmak istiyorum, hiç susmadan sabaha kadar konuşmak. ne konuşmak istediğimi bilmiyorum, konuşsam da ne dediğimin farkında olmayacağımı bilsem de konuşmak istiyorum. çok konuşmak ve ben uzaktan akraba olabiliriz yalnız. tanısan bilirsin, az kelimeye bütün düşündüklerimi anlarsın. laf kalabalığı yok, kelime oyunları yok, sinirli kelimelerim var. hayati basitleştiren kelimeler de denebilir. evet demeyi bildiğim kadar hayır da diyebiliyorum. hani derler ya insanların tek sorunu duygularını rahat ifade etmekte zorunlandiklari için hayati kendilerine zorlaştırmalarıymış. ilk bakışta doğru gibi gelse de bende tek kelimeyle berbat. sevdiğimi söylüyorum, sevmediğime 'aşık olma bana senin beni sevdiğin kadar sevemem seni, seni üzdüğü için senden daha çok üzülürüm' diyebiliyorum, benimle ilgilemezsen aldatırım diyorum ki yaparım da zaten, yalan söylemeyi gerektirecek aktivelere karışmıyorum, anlayışlı biriyim, onun yerime kendimi koyarım yine de erkek olsam kendimle evlenmeyi geç sevgili bile olmam. sevgi konusunda vericiyim işin asli alıca da lazım. hep bişey eksik. ilişkilerimi düşünüyorum ne eksikti diye, ya sevgi ya da güven eksik. pazarda satılmıyor bunlar, karaborsaya düştü. en iyisi ne biliyor musun; düşününce içim hiç acımıyor. olması gerekenden çok uğraştım, sevgim için neleri feda edebileceğimin farkına vardım. her bitişte kendim den yeni bir ben yarattım. aslında dönen yalnız dünya değil, yaşamda dönüyor; doğmak-yaşamak-ölmek, duygularda dönüyor;sevmek-sevilmek-nefret etmek. hayatta kalmakla aslında her gün ayni şeyleri yaşıyoruz. farklı zaman dilimlerinde farklı farklı insanlara farklı duygular kişiler farklı olsa da duygular hep ayni. kimin saçının rengi farklı, kimin boyu, kimin kilosu siz fark etmeseniz de hepimiz birbirimize benziyoruz. aslında iyi biriyim ama iyi şeyler başıma gelmiyor.

1 yorum:

  1. Dinleyecek kisiyi tarif etmissin, karşılıklı sorumsuzluk iyidir. Ancak öyle anlatabilirsin ?

    YanıtlaSil