1 Eki 2012

çok canım acıyor ya



Benden vazgeçmişsin öyle duydum. Peki, küçücük gözlerimi kocaman açıp sana bakmayacağım, kafamı sağa yatırıp gülümseyeceğim, seni kızdırmak için burnumu ve dudaklarımı büzüştürmeyeceğim, canimin ne kadar acıdığını umursamadan yanaklarımı sıkamayacaksın, ‘aciyor’ diyişlerimi duyamayacaksan,  yastık olarak yumuşacık omuzuna yatamayacağım, omuzundan kaldırıp öpmeyeceksin, sıkıca saramayacaksın beni,  sen seviyorsun diye mor giyemeyeceğim, bi tek vodafone mesaj atacak bana, saçlarımı toplayınca zorla açtırmayacaksın, saçlarımı kısa kestirdim diye bana kızmayacaksın hatta alışıp çok şirin olduğumu söyleyemeyeceksin, yatağa uzanıp uzun uzun sana bakamayacağım, birlikte hayaller kurumayacağız, çok mutlu olamayacağız, korkuyorum dediğim de kim yanımda olacak kim güldürmeye çalışacak beni hiç düşündün mü? Senin yokluğunda ya korkarsam. Birbirimizi hiç tanımıyormuşuz gibi yaşamaya devam edeceğiz tabi buna yaşamak denirse.

Önce ellerimi unutursun küçücük onlar sonra da öpmeye doyamadığın dudaklarımı, senden başkasını görmeyen gözlerimi, sana ‘aşk’ diyişimi en sonunda da adimi unutur başka kadınlara aşık olursun. 

 

3 yorum:

  1. çok şey yazmak istedim. sonra dedim ki, yazının üstünden zaman geçmiş; yorum yazıp tekrar dikkatini bu konuya çekme; canı bi daha acımasın. ama tutamadım kendimi. çok yeni hissettim ben senin bu yazdıklarını, sorayım istedim. geçiyo mu bu acı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu yaptığı hatadan ders almayan, kendine hiç verilmemesine rağmen onlarca kez şans veren tarafımı hep burcumun özelliğine verdim. sonra yükselenimin de terazi olduğunu öğrendiğimde; yok kızım dedim iflah olmazsın sen. tek ümidim canımın acısının geçmesiydi, geçmiyomuş. sen de söyledin, ben de öyle gördüm. ama belki tamamen üstünü örtecek şefkatli bi el, sihirli bi değnek, canımı acıtanın kafasına ıslak bi odun..

      eminim bu yorum penceresini bloğuna eklerken aman okuyucum gelsin de salya sümük ağlasın değildi hedefin; ama yazdım rahatladım(:

      Sil
  2. birben degilmisim demekki.

    YanıtlaSil