11 Oca 2013

Akne ve sivilce maskesi



Malzemeler:
1 portakal kabuğu
1 çay kaşığı kabartma tozu
Kıvamına göre limon suyu
Yapılışı:
Bir portakal kabuğu önce rendelenir. Sonra havanda ezerek krem haline getirilir. Üzerine bir çay kaşığı kabartma tozu eklenir. Sivilcelerin üzerine sürülür. En az 20 dakika bekletilir.

Kesinlikle yapmayın. Yüzüm çok kötü her yolu denedim bi bu kaldi diyorsan bi kere yaptıktan sonra asla dersiniz. Hatırlıyorum yazin yaptım, malzemelerimi yüzümü sürdüm yerde yattım. 2 dakika içinde bi yanma yüzümü birini aleve yerdi dehşetti o aci tarifsiz. 20 dakikayı geç 7 dakika anca durdu yüzümde. Yıkadım soğuk suyla geçmedi. Yüzüm elmacık kemiklerim kıpkırmızı buz torbası koydum ama sanki portakallar hala yüzümde acı hiç değişmedi. Yarım saat gibi kendime geldim. Malzemeleri azaltıp da denemeyin acı değişmiyor. Yüzünüze işkence yapmayın.

Meyve asiti içeriği ile özellikle yağlı ciltler için tercih edilmeli. Cildin yağ fazlasını alan  bu maskeyi haftada 1 kez uygulmak yeterlidir.
Suna Dumankaya'nin tarifidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder