9 Şub 2013

kadınları kullanma klavuzı


Hatırlarsanız geçen sene kadınlar için erkek tavlama tekniklerini yazmıştım. http://nooparking.blogspot.com/2012/01/sevgililer-gunune-yalnz-girmeyin.html
Erkek için olanı bi türlü yazmadım. Bu senede beklemeyin. Çünkü daha iyisi yazıyorum şuan da. İlişki de ariza çıkaran kadın nasıl idare edilir. Bi türlü ilişki nasıl kurtarılır. Kulaklar büyük aç.

Sevgiliniz ‘canım çok sıkıldı, kendimi yalnız hissediyorum’ dediğinde tek yapmanız gereken sarılmanız. Kelimelerdense vücut dili daha etkilidir.

Sevgiliniz ‘ilişkimiz çok monotonlaşti’ dediğinde ne yapmak istediğini sorun ama bu şekilde ‘ilişkimizi monotonlaşmaktan kurtarmak için ne yapmamı istersin’ dediğinde liste başlar.

Sevgiliniz ‘benimle hiç ilgilenmiyorsun’ dediğinde  ellerinizle sevgilinizin yüzünü kavrayıp ‘özür dilerim işlerim bu ara yoğun’ diyip öpün eğer işe yaramazsa paraya kıyıp çiçek gönderin üstüne.

Sevgiliniz hasta mi? oldu; günde 2 kere ara 'aşkim nasıl oldun' de al sana ilgi. Hastayken ilgilenmedin diyemez.

Sevgiliniz anneme özledim diye ağlamaya başladı; al ona seksi iç çamaşırı önce kendisi mutlu olur sonra sizi mutlu eder.

Sevgiliniz sürekli tartışmamı yaratıyor, koş bakkala çikolatasını, şekerini eksik etme. Senden alamadığı mutluğu ondan alacaktır.

Sevgiliniz hiç sorun çıkarmasa bile kafasını göğsüne dayayıp ellerini tutup yavaşça öp 'seniseviyorum' de. (seniseviyorum mu hep birleşik yazarım araya Ayçalar Seraplar girmesin diye)

Sevgilinizin doğum günü, ilk tanışma, sevgililer günü unutunuz mu? Ben bile kurtaramam. Kafası fazla çalışan sevgilim vardı, cebinde hep hediye kutusu vardı. ‘Bebeğim bu günü unuttun mu? yoksa’ dediğimde cebimden hediye çıkaran adamdı.

Sevgiliniz kız arkadaşlarınızı kıskanmaya mi başladı; o zaman bi karar vereceksin kiz arkadaşın mi? sevgilin mi? Hep bi şüphe hep bi acaba olacaktır.

Sevgiliniz ne sevimli bebek, arkadaşlarımı evleniyor gibi kelimeler duydun mu, topuk topuk.

Sevgiliniz sigara içiyor, kokusundan rahatsızsınız ama bıraktıramıyorsunuz öyle mi; öpüştüğünüzde kokuyorsun tatlım öpüşmeyelim de her defasında, 4-5 geçti hala içiyorsa siz on bırakın.

Sevgiliniz sizi hiç arayıp sormuyor mu?; kelin ilacı olsa başına sürer dimi.

Sevgiliniz durduk yere sizi terk etti; en azından arayıp derdini öğrenmelisiniz, bu yüzden kaç harika ilişki bitiyor. Kadın peşinde koşarsanız düşüp bacağınız kırılmaz.

Aslında kadınları idare etmek bu kadar basit. Düşünmek için çok vaktim olmadı listemdekileri yapsanız bile harika sevgili olursunuz. Bizi memnun etmek zor değil. Emim olun sorun çıkarmayan kadın yok. Naz yapmayan derseniz rus kadınlarını öğrenirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder