12 Mar 2013

özlendin, hissetmedin mi?

Sabah uyanınca kuru dudaklarımdan ilk senin ismin dökülüyor. Kahverengi gözlerim delirir; seni bulamazsa. Seni gördüğüm an, sana dokunduğum da ruhum bedenimi terk ediyor. Yine de kavuşamıyoruz.

Hem seninleyim hem de sensiz. Beynimin her köşesinde senin isimin, seni hatırlatan her şeyle donattım. Bitmek bilmeyen özlemim saatler geçince aç kurtlar gibi köylere saldırıp insanlarının canini yakmak istiyorum. Tek arzum seni bulmak, insanlar umrum da değil. Aslında kötü biri değilim sadece; çok istiyorum.

Küçücük yüreğime sığdıramıyorum yanımdayken sensizliği. Düşün bi de uzakta olduğunu.

Ankaranın kasıp kavuran sıcağında sıcaktan bunalmış kumral tenimde birleşip benimle akmalısın, sonunu bilmediğimiz yollarda kaybolmalı. Yaz yağmuru olup tenimde birleşip benimle akmalısın, sonunu bilmediğimiz yollarda kaybolmalı. kavuşmayaliz artık.

1 yorum:

  1. Küçücük yüreğime sığdıramıyorum yanımdayken sensizliği. Düşün bi de uzakta olduğunu..Ne güzel bir cümle olmuş...yanındayken bile özlüyorum sözü bile ne kadar doğru...

    YanıtlaSil